dimarts, 13 de maig del 2008

Alcalde mentider ?

Fa 15 dies us vaig relatar la meva experiència amb el nou butlletí municipal. Us vaig comentar també que hi havia un full en que explicava que l'equip de govern havia aturat l'ARE de La Torreta i que el creixement de La Torreta es faria tal i com van proposar a la reunió que en seu dia es va fer ; en 25 anys tindrem equipaments i poca, per no dir gens, vivenda pública. Ja patia. Crec recordar un comentari que em va fer algú explicant-me que quan va sortir la sentència de Maiols o la d'en Miquel Estapé alguns mandamases del nostre Ajuntament se'n van anar a celebrar-ho amb un dinar o sopar. Què no farien ara ? Com trigaven tant a posar-se les medalles ? Quan ens enviarien el butlletí de CiU proposant a l'Alcalde com a Senyor de La Roca ? Mare meva! Quina por!

El dia següent de rebre aquesta nota, vaig tenir una conversa informal amb algú ben informat mentre compràvem el pa i em va explicar que hi havia un nota de premsa del departament de Política Territorial de la Generalitat que deia que la Generalitat no ha renunciat a l'ARE. La pregunta que m'assalta és qui menteix ? L'Alcalde ? La Generalitat ? Tots dos ? Renunciarà la Generalitat a la quantitat de metres quadrats que ofereix Can Granota en favor dels pobrets constructors que hauran d'urbanitzar el sector en un plaç de 25 anys ? Hauran marxat ja les 4 persones de La Torreta que tenen dret a la vivenda pública ?

En el temps que portem de govern jo ja m'he acostumat a les mentides i mitjes veritats de l'equip de govern. Com que no he vist els fastos del seu èxit a més de que he llegit la nota de prensa d'EFE en que es desmenteix a l'Alcalde, només hem queda confirmar el que ja pensava : que no és veritat el que ens han dit.

Salut!