dimarts, 29 de gener del 2008

Hi ha diners pel que interessa

M'ha arribat el comentari, com a molta altra gent, que la visita del F.C. Barcelona per inaugurar el nou flamant pavelló electoralista ha suposat per la pobre economia municipal 6000 €. Em cau la cara de vergonya que augmentin els impostos amb el pretext d'un suposat envoranc econòmic (xèrif Álvarez dixit) i ens gastem 6000 € en fer que vingui el Barça per inaugurar un pavelló. Suposo que a tot això haurem de sumar el que va costar la resta de la festa.

Jo em pregunto si no es podria haver organitzat d'una altra manera, fent jugar per exmple, solters contra casats, de dretes (CiU i ERC) contra esquerres (PSC i ICV), alts contra baixets, de guapos contra lletjos, prims contra grassos, defensors de la Coca-Cola contra defensors de la Pepsi. No ho sé, combinacions inimaginables n'hi han.

La resposta ja la sé : NO. És any electoral. Falten exàctament 39 dies per les eleccions. Com que no han fet ni l'ou en tot aquest temps, alguna cosa han de fer. Inauguren el que altres han fet. I ho inauguren de qualsevol manera, perque hi ha pressa, perquè la Plaça de Ca Torrents diuen que no està llesta, però al pavelló encara veig gent treballant cada dia. La qüestió és sortir a la foto i que la gent oblidi que han apujat els impostos, que l'Escola Mogent no estarà pel proper curs, que a La Torreta no se sap quan hi haurà escola quan ja hi havia projecte o que el regidor delegat no sap encara on té el peu dret. Volen que passem per alt que saben de gestió municipal el que jo sé de física quàntica i ho fan amb grans fastos ; és època de crisi, gastem el que podem. Des del meu modest punt de vista, aquest no és el camí...

Salutacions.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

PODIEN HAVER PORTAT ALS PERIQUITOS!!!!!!!

Anònim ha dit...

PODIEN PORTAR ALS DEL ESPANYOL!!!
LA NUBE